Stand van zaken van bundel online checken
Als je een bundel hebt bij een provider dan is het wel prettig als je af en toe kan checken hoeveel je bijvoorbeeld hebt gebeld, ge-sms’t, of online bent geweest. Meestal krijg je van je provider wel een seintje als je bijna aan je limiet bent maar je wilt toch liever niet het risico lopen dat je ineens hoge rekeningen moet gaan betalen omdat je was vergeten dat je data op was en je dus buiten je bundel zat te internetten. Om te weten te komen wat de stand van je bundel is kan je doorgaans online in je persoonlijke klant omgeving terecht.
Providers bieden apps aan voor toegang tot je abonnement
Alle providers bieden de mogelijkheid om online in je klant omgeving aanpassingen te doen of gewoon even te checken wat de stand van zaken is. Zo kan je snel reageren als je bijna aan je limiet zit. Een meer moderne ontwikkeling is dat de providers jou toegang geven tot diezelfde persoonlijke klant omgeving middels een special app. Die app hoef je alleen even te downloaden op je smartphone. Je kan dan elk moment de status van je bundel checken en tijdig reageren als je even iets meer belt of online bent.